Mindörökké klímaváltozás

Pontosan két éve egy bejegyzést szenteltünk a Katolikus Egyház és az NWO-gépezet összefonódásának az utóbbi által diktált klímanarratíva jegyében. [1]
XIV. Leó trónra kerülésével reménykedtünk, hogy az új pápa szép lassan elengedi a kérdést, és a hivatalából és hivatásából adódó feladatokra és témákra összpontosít.
Nos, nem így történt. Az új pápa ott folytatja, ahol elődje abbahagyta, azaz ugyanúgy figyelmen kívül hagyja a tudományos tényeket és szempontokat, ugyanúgy a pánikot kelti a hívek körében, ugyanúgy tudatosan a gazdaságot tönkretevő, de az éghajlatot befolyásolni nem képes látszatintézkedések mellett foglal állást, mint elődje. Sőt, legújabb akciójával az egyház központját tette egy bohózat színhelyévé, természetesen kenetteljes körítés mellett.

Október 2-án Castel Gandolfoban egy „Reményt adni az éghajlati igazságosságnak” elnevezésű konferencián megáldott egy olvadó jégtömböt, úgymond figyelmeztetésül az az éghajlatváltozás ellen.

Az olvadó jégtömb állítólag egy 20 ezer éves darab egy grönlandi gleccserről. A résztvevők összegyűjtötték a vizet, mint a közös felelősség és a válság sürgősségének szimbólumát. (Hogy aztán mi történt vele, arról nem szól a fáma. Valószínűleg nem vihették magukkal a repülőgépre.)

Két évvel ezelőtt leírtuk már. Semmi kifogásunk nincs az ellen, ha az egyházhoz tartozó személyek, akár klerikusok, akár laikusok foglalkoznak tudományos kérdésekkel. Ennek azonban valódi tudományos megközelítésnek és nem sarlatánságnak kell lennie.

(A kettőt itt különböztettük meg.) A tudását a politikai hatalom igényeinek kielégítésére elfecsérlő tudóst Madách Imre mintázta meg az „Ember tragédiája” c. színműve 7. színében Kepler személyében, aki a tudományos kutatás helyett horoszkópokat készített az uralkodó számára. És semmiképp sem szabad a vallási tekintélyt érvként felhasználni tudományos kérdésekben, illetve, ha egy egyházi személy megnyilatkozik tudományos kérdésekben, akkor keresztényként kezelje az ellenérveket. Tehát ne hagyja figyelmen kívül azokat, hanem egy tisztességes eszmecsere keretében igyekezzen az ellentmondásokat tisztázni, hogy mindkét fél eljusson az igazságra.

A pápa akciója súlyos bírálatokat váltott ki különböző keresztény személyek részéről. Vannak, akik pogány szertartásnak és bálványimádásnak tekintik, pl. Jonathan Cohler, akinek írását Szarka László fordította magyarra és tette közzé.

Címképünk figyelmeztet. Harc a CO2 ellen = harc életünk biológiai alapjai ellen.

A klímaigazságosság szót pedig az elvakult anarchista nyugat-európai, elsősorban német klímaaktivisták szótárából ismerjük. Értelme, hogy a Nyugat fizessen az egész világ szegényeinek az állítólagosan ember okozta éghajlatváltozás állítólagos negatív következményei miatt. Hogy ez így egy túlságosan leegyszerűsített megközelítés, ezt ebben a bejegyzésben jártuk körbe. [2]

Emellett a klímaigazságosság hangzatos jelszava mögött az európai nemzetgazdaságok minden világháborúnál hatékonyabb lerombolása, milliárdos pazarlások húzódnak meg, további milliárdok pedig nem a szegényekhez jutnak, hanem különböző korrupciós csatornákon elsikkadnak. Jut belőlük a helyi warlordok és az elosztást felügyelő gépezet tagjainak zsebébe is.

Ezért volt felszabadító erejű Trump elnök egyik első intézkedése a közpénzek magánzsebekbe történő áramlásának megszüntetésével, az USAID segélyszervezet pénzkiáramlásának megregulázásával. A témával összefüggésben muszáj utalnunk Leó pápa „Dilexi Te” (Téged szerettelek) pápai buzdítására Edgar L. Gärtner ismertetésében.

A pápa ostorozza a hogy a nyugati világ falakat emel. Az egyház, az anya ugyanott gyerekeket lát, és hidakat akar építeni.

Az apostoli buzdításban a pápa keresztény frázisokkal igyekszik a migránsok európai és amerikai befogadását elfogadtatni, noha pontosan tudja, az afrikai és ázsiai helyi problémákat ez egyrészt nem oldja meg, másrészt a színesek európai aránya már most olyan mértékű, hogy létükben veszélyezteti a fehér nemzeteket. A nyugati kultúrákat lerombolni erők – bár maguk semmi közösséget nem vállalnak a kereszténységgel – naponta idézik Jézus szavait az idegenek befogadásáról: „Idegen voltam, és befogadtatok. (Máté, 25,35)”
Nos, természetesen helyes és üdvös dolog az úton lévőnek szállást, élelmet adni, másnap reggel aztán útjára bocsátani. Fokozottan érvényes volt ez a bibliai időkre, amikor sem a szállásadás, sem az élelmiszer-ellátás nem volt a ma ismert színvonalon. De Jézus evvel semmiképp sem az idegen kultúrához tartozók tömeges – megszállásra emlékeztető – bevándorlását akarta elfogadtatni. Emlékeztetünk itt egy kevésbé ismert bibliai idézetre, mintegy a jézusi szavak kicsavart értelmezésének ellenpólusaként:

„Ha befogadod az idegent, zavart kelt körötted (elidegenít életmódodtól), elidegenít családod tagjaitól is (viszályt kelt közted és családod között).” (Sir 11.34)

Gärtnert a marxista társadalomrombolásra és a II. János Pál pápa által elítélt felszabadítás teológiájára emlékeztetik ezek a szavak:

„Az igazságtalanság struktúráit a jó erejével kell felismerni és megsemmisíteni.” Gärtner kommentárja: „Közismert, hogy a „felszabadítási teológia” által követelt „társadalmi igazságosság” milyen könnyen válik az egyszerű emberek körében a katolikus egyház által főbűnnek tekintett irigységgé, amely a gyűlölet tárgyává teszi a jól teljesítő embereket.”

Gärtner kifogásolja a továbbiakban, hogy az apostoli buzdítás glorifikálja a szegénységet, a hatékony piacgazdaság viszont képes a bajok gyökerénél hathatósan segíteni. A klímarögeszme viszont épp ezt a piacgazdaságot tudja nagyon gyorsan és hatékonyan lerombolni.

Az alábbiakban egy hosszabb részt idézünk Gärtner ismertetéséből:

XVI. Benedek felismerte, hogy a klímareligió, amely a szén-dioxidot ördögként ábrázolja, lényegében egyfajta materialista manicheizmus, amely alapvetően ellentmond a kereszténység lényegének. A klímamozgalom egy része által hangoztatott, minden élőlény egyenlőségét hirdető tézis teljes ellentétben áll a keresztény tanítással, miszerint az ember Isten képmására lett teremtve. A mozgalom kevésbé radikális tagjai által is hangoztatott cél, a globális „szén-dioxid-igazságosság” ellentmond a katolikus társadalmi tanítás szubszidiaritás elvének, és az ezt alátámasztó  mánia nem egyeztethető össze a keresztény elvekkel. Ratzinger már 1968-ban, „Bevezetés a kereszténységbe” című művében ellenezte azt a politikai teológiát, amely egy önjelölt „elit” arra csábíthatja, hogy a megvalósítható elsőbbségének nevében a már megalkotottal szembeni istennek kiáltsa ki magát. Az emberek nem tudják maguk teremteni életük erőforrásait, a „szeretetet” és az „értelmet”, hanem csak befogadhatják azokat – figyelmeztetett Ratzinger. Emellett egyértelművé tette: aki mindig csak számol, az farizeus, de nem keresztény.

Háromkötetes művében, a „Názáreti Jézus” (Freiburg, 2007 ff.) című könyvben Joseph Ratzinger még nyomatékosabb szavakkal ismételgette a figyelmeztetést, hogy ne játsszunk Istent. A 70. oldalon sőt,

a sorok között azt is sugallja, hogy a 1992-ben Rióban elfogadott „Agenda 21” az „Antikrisztus” manifesztuma.

Mindenesetre véleményem szerint a jól szervezett világ ellen irányuló kijelentései a globális „klímapolitika” elutasítását jelentik, amely a 1997-es Kiotói Jegyzőkönyv és a 2015-ös Párizsi Klímaegyezmény mintájára épül. Mert ez a politika egy megalomániás kísérletre vezet, amelynek célja, hogy az energia mesterséges drágításával kézben tartson egy részletekben kaotikus és ezért előre nem látható ciklikus fejlődést. Minderről részletesen írok „Öko-Nihilismus” (2012) című könyvemben. 

Joseph Ratzinger „Antikrisztus” elleni figyelmeztetéseit időközben J.D. Vance amerikai alelnök és mentora, Peter Thiel is felkarolta. Új pápánk, XIV. Leó, annak alapján lesz megítélhető, hogy mennyire hajlandó követni elődje, XVI. Benedek nyomdokaiba lépni.

Mindezek után felhívjuk a figyelmet a „Mindörökké klímaváltozás” c. írásra Willi Soon tollából, aki valóban klímatudós a felszínes, önjelölt, a következményekkel nem számoló, minden áron a Föld megmentésén buzgólkodni szándékozó, de a rajongáson túllépni nem tudó és a következményeket látni nem akaró fiatalokkal szemben. Emellett hívő keresztény.

Willi Soon cikke a Demokrata honlapján, valamint Szarka László honlapján jelent meg.

Hivatkozások 

[1] Katolikus egyház és globalizmus I. – Klímarealista
[2] Mennyivel tartozunk? Avagy ki tartozik kinek és miért?
(Közzétevő utal rá: az általa idézett cikkek és linkek nem jelentik automatikusan, hogy azok tartalmával maradék nélkül egyetért.)

2025. október
Közzéteszi:
Király József
okl. vegyészmérnök

Tetszett a cikk? Amennyiben igen, fejezze ki tetszését a
részünkre nyújtott támogatással 300 Ft értékben.
Bankszámlaszámom: – Király József –
10205000-12199224-00000000 (K&H)
A közleményben kérjük megadni: klímarealista.